poniedziałek, 10 listopada 2014

Zmarł pedagog prof. dr hab. Stanisław Kaczor

Dopiero dzisiaj dotarła do mnie wiadomość o śmierci profesora pedagogiki(dydaktyka kształcenia zawodowego)- STANISŁAWA KACZORA. Jak informują władze Wyższej Szkoły Zarządzania i Administracji w Opolu Profesor zmarł 7 listopada br.










Przed niespełna dwoma miesiącami pisałem o 90- urodzinach Profesora. Z tej okazji została wydana przez WSZiA w Opolu "Księga Jubileuszowa". W przedmowie Rektor tej Uczelni prof. dr hab. Marian Duczmal przybliża postać ś. p. prof. zw. dra hab. Stanisława Kaczora. (M. Duczmal, Przedmowa, w: M. Duczmal (red.), Wyzwania wobec szkolnictwa wyższego w zmieniającej się Europie, Opole 2014, s. 7-10.



Jak informują władze Uczelni - uroczystości pogrzebowe odbędą się w piątek, 14.11.2014 r. o godz. 13:00 w Dzierżąźni gm. Krynice pow. Tomaszów Lubelski(miejscu urodzenia Pana Profesora). Społeczność akademicka żegna nestora pedagogiki pracy.

1 komentarz:

  1. Zaniepokojony brakiem odpowiedzi na przesłany profesorowi list z okazji Jubileuszu 90 -lecia urodzin, wielokrotnie bezskutecznie telefonowałem do Niego by dowiedzieć się o stan zdrowia i Jego opinię o przesłanych Mu z okazji jubileuszu wierszowanych życzeniach.Brak kontaktu telefonicznego także z Jego żoną ,brak -jak to było przez ostatnie blisko 30 lat-kartki świątecznej od Profesora,była dla mnie niezrozumiała.Ciągle czekałem na jakiś sygnał,bo Profesor dłużej niz 2-3 miesiące "nie milczał"/a jesli nie przysyłał kartki ,zazwyczaj z przypomnieniem mi,że czeka na obszerniejszy list,to dla mnie oznaczało,iz jest gdzieś w dalekim swiecie.../Dopiero dzisiaj,wczesnym rankiem 2 lutego 2015 roku zdecydowałem się wpisać do wyszukiwarki hasło:"prof St.Kaczor".Zegnaj Mistrzu,żegnaj Przyjacielu.Bronisław M.Bury

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz zamiar kogoś obrazić, to zrezygnuj z komentowania.